De overdracht voor de vakantie en na de vakantie verliep heel goed, hele vriendelijke, gezellige en behulpzame mensen zijn Miriam en Martijn. Leggen alles duidelijk uit. We zijn naar Noord Duitsland geweest; Bremen, Lubeck, Rügen en Hamburg. Was allemaal goed te doen met de camper.
De camper is van alle gemakken voorzien, je hebt echt een huis op wielen bij je zelfs aan de kleine dingen is gedacht zoals bijv lichtjes voor buiten aan de luifel en op tafel. Deze camper is een aanrader om mee op pad te gaan.