This text has been automatically translated by Google. Switch to original
We rented the camper for a few days. A wonderful adventure that we enjoyed when it came to the destinations. The condition of the camper was less attractive than the photos suggested. We are not referring to some wear and tear; that is to be expected after 11 years. We are referring to the malfunctioning equipment, considerable damage inside and to the windows, a leaking toilet, brakes that needed replacing, and a lot of noise while driving from minimally fitted interior parts. On the other hand, the beds were very comfortable and the tableware was adequately stocked. The points mentioned above have also been discussed with the landlord. He is trying to find a solution for this in due course. We like to give an honest review, even if it is sometimes a little less pleasant to read. Furthermore, we advise you to ask the landlord thoroughly if you are doing this for the first time.
Response from Jorrick
Bedankt voor jullie eerlijke review en fijn om te lezen dat jullie ondanks alles een mooi avontuur hebben gehad en genoten hebben van de bestemmingen. Jammer dat de camper niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed. Het klopt dat de camper inmiddels wat ouder is en daardoor gebruikssporen heeft, maar een aantal punten die jullie noemen hadden beter moeten zijn. De camper was vlak voor jullie huurperiode helaas minder netjes teruggekomen van een vorige verhuur, waardoor niet alles op tijd opgelost kon worden zoals wij dat graag zien. De opmerkingen over het toilet, de remmen en de losse interieurdelen nemen we serieus en zijn inmiddels opgelost zodat volgende huurders daar geen last meer van hebben. Fijn om te horen dat de bedden goed lagen en dat de inrichting verder praktisch was tijdens jullie reis. Nogmaals bedankt voor de feedback en het meedenken. We blijven de camper stap voor stap verbeteren zodat gasten met een goed gevoel op pad kunnen gaan.