5p Ford EVO 95 PLUS from 2021

Sleeps 5
Comfortable sleeping area for 5 persons
5 secure places
Seats with seat belts
Driving licence B
Your car license is sufficient to drive this vehicle weighing less than 3500 kg
Going Abroad Allowed
The owner allows his vehicle to leave the country
4.4/5 based on 8 reviews
Hired out 50 times
Replies within a few hours

This text has been automatically translated by Google. Switch to original

The motorhome has a Ford engine 170 hp and 6 gears.
At the back a lockable bedroom with 2 single beds of 80x205cm. These can be made into 1 large bed, the intermediate bed is then suitable for a child.
At the front an electric lifting bed of 120x200cm.
- 2 swivel pilot seats
- separate shower
- separate toilet
- spacious refrigerator with freezer compartment
- radio
- USB connections
- crockery provided (pots, pans, sieve, cutlery, plates, ...)...

Features

Amenities

Living area
  • Air conditioning living
  • Awning
  • Bike carrier
  • Camping table and chairs
  • Dinette
  • Freezer
  • Garage
  • Gas cylinder
  • Heating
  • Hot water
  • Kitchen equipment
  • Linens
  • L-seat
  • Off-grid camping
  • Outside shower
  • Oven
  • Refrigerator
  • Safety box
  • Shower
  • Solar panel
  • Stove
  • Swivel seats
  • Toilet
  • Towels included
  • TV
  • TV receiver
  • Winter camping
Cab features
  • Airbags
  • Air conditioning cabin
  • Audio input
  • Bluetooth
  • Cruise Control
  • GPS
  • Isofix
  • Parking assistance
  • Power Steering
  • Radio
  • Reversing camera
  • Roof rack
  • Snow chains
  • Towbar
  • Winter tyres

Technical Characteristics

Ford
Coachbuilt
Manual
Driving licence B
First registration in 2021

Rental Conditions

House Rules

Smoking Allowed: No
Pets Allowed: Please enquire
Going Abroad Allowed: Yes
Wintersport Allowed: Please enquire
Festivals Allowed: No
Mountains allowed: Yes
Minimum Age Restriction: 26 years

Drivers must have held a license for at least 3 years and had 3 years without a claim with aggravating circumstances.

This text has been automatically translated by Google. Switch to original

The mobile home is delivered completely cleaned. I expect it to be returned completely cleaned, inside and out. In case of insufficient cleaning, the following costs will be charged:
- outside 50€
- within 50€
- toilet cassette not empty and cleaned 30€
- waste water not empty 15€
NO AUTOMATIC CAR WASH.

The diesel tank and AdBlue are filled on delivery. I expect to get them back full as well.

Pricing

Weekly mileage limit 950 mi
Price per extra mile €0.40
Cleaning Fee €0.00
Last-Minute Discount
Bookings within 1 week3%
Bookings within 2 weeks3%
Long Trip Discount
Bookings 3 weeks or longer3%
Bookings 4 weeks or longer5%

Availability

  • Pickup Time: 5:30 PM
  • Return Time: 5:00 PM
  • 2 nights minimum
This motorhome's calendar was updated recently

8 Reviews

Bart Bart

View this text in English(GB)

We gingen de Camper ophalen! En toen we aankwamen was Ken er zelf nog niet was boodschappen doen. Oké dat kan al vonden we dat wel raar. Toen Ken er was zijn we gelijk naar de Camper gegaan.En werd er razend snel rond de Camper gelopen en gezegd de tafel kun je niet omhoog of omlaag doen want die werkte niet naar behoren! Het raampje bij de deur kon niet open! De vuilnisbak was kapot vervolgens kwam hij ermee dat de ramen achter bij de slaapcabine open gezet konden worden met pollepels of stokjes. Vervolgens werd er ons bijna niks uitgelegd want hij zei ik stuur jullie allemaal filmpjes en daar kun je precies zien hoe het allemaal werkt!? Vonden we al heel apart. Hij liet de garage aan ons zien en daar lag alles in zei hij voor dat we het wisten reed hij de Camper aan de zijkant van zijn huis. En dan konden wij daar de Camper. Voor dat we wegreden werd Bart verteld dat het een aparte handrem was en liet het ons zien.( die ging niet gemakkelijk)Om eerlijk te zijn was het gevaarlijk! Want je kreeg hem er zo slecht af. Dat Bart soms de Camper uit moest stappen om hem van de handrem af te halen. Meestal wel 3 tot 4 keer voordat hij eraf ging. Wat gevaarlijk was want als je camper ergens stond waar hij niet recht stond kon hij zo wegrijden. Nou eenmaal weggereden kwam ik er achter dat hij niet volledig was afgetankt! Gelijk doorgegeven aan Ken en we konden hem dan met minder diesel terug brengen. Maar eenmaal thuis gekomen gingen we de Camper inladen en kwamen er al snel achter dat dat niet het enige was. Het fietsenrek in de garage stond niet vast. Een camping stoel was kapot, veger en blik was kapot. Tafel was zo achterin gegooid en de hoes ook. We hebben dus onze eigen stoelen maar meegenomen. En heb het fietsenrek maar zo goed als mogelijk vast gezet wat nog wel even een werkje was :( Er zou een Vignet voor Frankrijk bij zitten maar die zat er ook niet bij. Maar daar waren ook alweer niet blij mee want we gingen naar Frankrijk. Dus moesten we ook weer zien te regelen. Eenmaal ingepakt en omdat we ‘s avonds door al die problemen pas laat klaar waren en pas middernacht op bed lagen. Gingen we de volgende dag niet in de ochtend maar in de middag weg. Eindelijk konden we weg en zeiden tegen elkaar als het hier maar bij blijft want we hadden het al helemaal gehad! Met die Camper. Eenmaal naar een KM of 250 gereden kwamen we bij een parking aan en constateerde we dat er een hele hap uit de band was. Gelijk Ken weer bericht en gezegd dat kan toch niet is dit wel veilig waarop hij zei is net goedgekeurd bij de keuring. Waarop wij goboony hebben gebeld en het uitgelegd en ook verteld over al die ander mankementen. Maar wat zo vreemd was hij reageerde overal zo laconiek op ( het boeide hem allemaal weinig) Wat ons ook nog werd gezegd als erop Dashboard word aangegeven er moet olie bij dan staat erachter in de Garage nog wat olie ik denk dat er nog geen 2/10 inzat dus moest is ook nog olie gaan kopen en af en toe oliepeilen ( volgens mij had hij dit allemaal al kunnen voorkomen door de camper voor het verhuren na te lopen.) Maar als je na 900 KM al op Dashboard ziet dat er olie bij moet. Dan vraag je je toch af of Ken de Camper verhuurd om zo snel mogelijk veel geld te verdienen en helemaal niks repareerd aan de Camper. Ik zal u zeggen de sloten gingen allemaal stroef de toilet was niet schoongemaakt toen we mee kregen. Kwamen we naar 2 dagen achter door de stank en dat er ook geen afsluitklepje zat van de WC niet echt fris. We moesten de Camper schoon en gewassen aan de buitenkant terugbrengen maar het dak was nooit schoongemaakt / de cassette van de wc was niet geleegd! Na twee weken waren we weer thuis aangekomen van een leuke en mooie vakantie op een ding na….”De Camper” want dat was echt schandalig hoe de verhuurder mensen zo een Camper mee geven. Maar we zijn nog niet klaar want wij de camper van binnen en van buiten toch netjes zoals afgesproken schoongemaakt! (Want wij hadden zoiets we gaan ons niet net zoals Ken gedragen) Zei ik tegen me vriendin kunnen we hem Niet berichten of we hem miss wat eerder terug kunnen brengen. Waarop hij terug appten dat we de Camper twee straten verder konden parkeren en dat hij later door iemand anders werd gecontroleerd! Waarop ik tegen me vriendin zei waar slaat dit op en me vriendin terug appte dat we de camper gelijk gecontroleerd wilden hebben en we wilden met hem nog even bespreken waarom dit ons allemaal niet eerder was verteld voor dat we de camper gingen huren via Goboony. En wat gingen we hier aan doen want we hebben wel 1930 euro voor de huur van de camper betaald zonderborg enz enz dat dat is toch behoorlijk wat geld. Maar werd gezegd ben er niet ben in het buitenland! Waar wij niks van afwisten. Dus hadden dat dan net voor 17:00 uur waarschijnlijk pas vernomen. Maar 1 en 1 is 2 meneer Ken wilde gewoon de confrontatie niet aan voor al de problemen. Maar ik denk en weet het niet 100% zeker doet hij dit bij bijna iedereen. En wat bij ons ook was stuurde hij om 14:00 uur bericht of we half uur later konden komen en weet wel waarom omdat de andere huurder waarschijnlijk niet optijd terug was. Zelfde wat ik niet kan bewijzen maar wel denk is dat wij hem terug hebben gebracht en doorheen niks word hersteld of gerepareerd maar gelijk weer met de volgende klant mee kan. Ik kan u vertellen het is een snelle jongen met snelle praatjes je knippert met je ogen en hij is de Camper al rond en zegt zet hem naast me huis en dan kunt u hem meenemen. Deze meneer zou ik eigenlijk niet eens een Ster willen geven want alles wat hij daarna moet reageren op het geschil is allemaal gelogen! En als we hem berichten kon hij alleen maar reageren met duimpje omhoog of spraakbericht of op een vraag van ons helemaal niet reageren en nu kan hij ineens wel reageren met leugens! Ik heb een en aantal foto’s toegevoegd zodat u het kan zien. Gegroet Bart & Yvonne June 2026
Jos Jos

View this text in English(GB)

Zeer vlotte en correcte afspraken, informatie beschikbaar maar je moet er actief naar vragen. Beschrijving komt overeen met de camper, hier en daar moet je zelf dingen ontdekken (bijv. waar je gsm vast klikken voor navigatie, hoe ramen vast klikken, …). July 2025
Jurgen Jurgen

View this text in English(GB)

Ken is een heel toegankelijke gast, reageert heel snel en denkt mee in oplossingen!!! Camper is netjes en in goede staat, kortom prima om mee weg te gaan. We gaan er zeker nog eens mee weg!!! Bedank Ken en tot de volgende... 👊 June 2025
Response from Ken Hartelijk bedankt Jurgen..😉 Mvg Ken Nuyts
Marly Marly

View this text in English(GB)

Dit was ons eerste avontuur met een camper en met Goboony. Heel fijn contact met de eigenaar en we hebben een super weekend gehad! Mooie camper en alles is vlekkeloos verlopen. Enige wat ik miste in de camper waren stopcontacten. Er zit er maar 1 in. Maar stekkerdoos is zelfs aanwezig! Zeker voor herhaling vatbaar. May 2025
Response from Ken Fijn dit te horen Marly. Bedankt . Mvg Ken
V V

View this text in English(GB)

Heerlijke camper met prima indeling ! September 2024
Ryngaert Ryngaert

View this text in English(GB)

We zaten vol spanning af te wacht het was bijna onwerkelijk dat het allemaal zo snel verliep. Het was zeer fijn en een geruststellend contact met de eigenaar en de uitleg was top. We zijn weekend naar Nederland getrokken en was fijn met of zonder regen. De camper was zalig om in te verblijven en had alle het nodig comfort. Was onze eerste keer maar zeker niet de laatste en heeft ons ervaring op gedaan om later eigen camper te kunnen kopen. (Eerst weer hard werken🤭🤭). Zeker aanrader . En relax alles komt goed. May 2024
Rudolf Rudolf

View this text in English(GB)

Het is super goed gegaan En ken is een toffee man En de camper was super Een aan Rader om bij ken te huren September 2023
Johan Johan

View this text in English(GB)

Wij zijn twee weken met deze mobilehome naar Oostenrijk geweest en buiten de vele regendagen toch een prochtige vakantie gehad in de bergen. Alles is aanwezig en goed onderhouden. Contact met de eigenaar gaat heel vlot en is goed berijkbaar in geval van vragen, zeker een aanrader. August 2023